Thursday, June 11, 2009

School......

urmm,cuti sekolah dh nk habis.malas nak balik kat asrama.dahlah kerja cuti terancang x habis bwat, nie mesti kena komplen guru..huuhuhuhuhu.tp x kesah.eshh,x kesah!ade kena penampaq kang nie.kAng balik asrama baru kelam-kabut nk bwat keja.Nie ler sikap yg x patut dicontohi, suke melengah-lengahkan masa n menangguhkan keja.Tapi nk bwat camner, x dpt nk dielakkan.Rasanya mcm nk pindah balik ler kt skola lama tp x jd coz selalu t'fikirkn parents.hurmm yg sedihnya kawan sekelas dh pindah blik pown kt sekolah lama dia.Her name is Nurhafizah.Cite tentang sekolah nie, ermm aku mc terbayangkn sekolah lama.Asal lalu depan sekolah jew mesti tengok.entah apa yang istimewanya?mungkin kenangan ngan kengkawan masa menengah rendah kot.aku nie yang beria-ia nk pindah dulu, konon nk cuba pengalaman baru.Yup memang aku akui aku dapat banyak pengalaman baru tp yg x syoknya sistem pengurusan asrama.Damn, I hate it!Malas n benci nk sebut......Lagi satu, aku rasa nyesal sgt2 ambil subjek Bio.huhuhuuh.BIOLOGI + ASRAMA = PENING KEPALA.

apa yang aku nak kata kat sini.......HARGAILAH DIRI ANDA


No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..