Tuesday, October 27, 2009

--sedaRlah dAri MimPi--


kalau diikutkan kenapa dia harus bersusah payah nak tulis perkataan rahsia lagi???

Its a stupid things!!!

My friends pun satu, jangan peduli ajelah orang tue..Nak gagal dalam exam, itu suka hati dialah.
Sapa suruh sibuk nak menagih kasih orang ataupun lebih tepat nak bercinta padahal exam SPM dah nak dekat, tinggal sebulan aje lagi.

Kadang-kadang aku teramatlah tak faham................
Pleaselah, sedarlah dari mimpi mu yang tak indah tu..
SPM, tau tak!!!

Kadang-kadang terdetik juga hati aku nak tengok apa yang ditulis oleh mamat tu untuk my friends tapi malaslah!!
Nanti aku kena cop jaga tepi kain orang la plak.
kAn ke kes naya tu
Tp ye lah, aku manusia biasa,
kadang-kadang perasaan curious tu melebih sangat..
Ye lah, aku manusia biasa yang masih terkapai-kapai dalam mencari erti sebenar hidup.
Tapi aku biarkan juga.Malaslah nak ambil tau, Buat ape juga?
Takde faedah langsung!Tu yang aku fikirkan coz aku malas nak ambil tau..

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..