Friday, January 22, 2010

entahlah

bukan semuanya aku benci.....


sebenarnya aku malas nak ber'bloggging' sekarang ini, namun aku punya banyak cerita yang ingin disampaikannnn.....
okeylah, pertama sekali.Aku dah dapat sesuaikan diri kat asrama SMKB.Alhamdulillah....
ishhh, aku tak tau nak tulis apa lagi ni?

banyak perubahan yang berlaku,,
aku rasa .....
entahlah....
susah nak diungkapkan..

arghhhh!!!

aku tak suka orang yang ambil kesempatan...
aku tak suka orang yang berpura-pura...........
aku tak suka orang yang talam dua muka.......

kadangkala aku rasa aku macam tak nak pedulikan mereka-mereka itu..
tapi
akal fikiran aku masih waras!
mereka juga manusia kan?

dan perkara lain lagi..
Aku takde idea nak buat Reka Cipta...
Aku tak tau nak buat tema apa??
bingung ni...
sabtu dan ahad sekejap sahaja lagi..
adakah aku akan sempat buat?

Peningg-pening.....

bukan aku benci semua tapi aku tak berapa suka..


p/s:adoyai!kaki aku ni lagi sakit!baru je lepas merentas desa kelmarin tapi apapun Wira tetap mengungguli acara merentas desa tahun ni.Tahniah!

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..