Tuesday, May 17, 2011

esok sekolah dah....


assalamualaikum semua.

hahaha, esok dah sekolah derrrr...am i ready???obviously, aku belum ready lagi nak sekolah balik, belum ada preparation lagi ni?so, apa akan aku buat esok?naa, jawapannya hanya menanti!ok, aku tak tau apa yang akan aku lalui esok tapi itulah, kita kena move on juga kan...
mungkinkah aku akan jadi budak skema yang amat sngat?Yang pakai cermin mata bulat?Yang sentiasa mengepit buku ke mana sahaja?Yang beri tumpuan 100 % dekat guru?lepak dekat library?apa lagi??

Macam ni ke???



wahhhh, jauh menyimpang....itu bukan aku.....

Kemarin hari guru kan, so disini aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU buat guru-guru yang pernah mengajar aku tak kira kat mana korang berada.ucapan ikhlas yang teramat sangat dari anak muridmu ini.dah lambat ke aku buat wish ni?ek, takpelah suka hati akulah.


ok. cakap tentang form 6 ni!something nak beritahu lah, sebelum tu baca dialog dekat bawah ni...

-----------------------------------------------------------------------------------------

me and N tengah cari kasut hitam untuk form 6.tiba-tiba, sorang makcik ni cakap macam ni...

Makcik :cari kasut eh, nak?(sambil lalu depan kitorang)

maka, dengan sopan santunnya kami jawaplah ya..heheh

Makcik : masuk tingkatan enam ya.Berapa A kamu dapat?

LOL, buat apa nak tanya dapat berapa A?singkatnya fikiran mak cik tu.well, walaupun result aku taklah sebagus mana pun, N jawaplah pertanyaan makcik tu.

N : 5A je makcik.

nah, diam terus makcik tu.Ingat orang yang masuk tingkatan 6 ni low class ke?exam STPM ni lah yang paling hardest kat Mesia or somewhere lah.Apa nak judge orang ni?

---------------------------------------------------------------------------------------------

ok, kebanyakan dialog aku dah ubah sebab aku tak ingat apa yang dia cakap tempoh hari tersebut.the moral of the story, pandai-pandailah fikir sendiri ea..................

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..