Sunday, October 30, 2011

a thousand of picture







tajuk entry tidaklah bermaksud bahawa saya akan meng'upload gambar sampai beribu riban tapi hanya beberapa sahaja kot.eh eh, silap!beberapa itu sedikit sahaja I guess?

untuk gambar-gambar kali ini saya menggunakan mode sepia
kebanyakannya.Suddenly, i felt in love with sepia.suka ngan warnanya.










i like this picture but ada angle yang tak kena.kalau tak, boleh diperbaiki lagi.






oh, ini kaum lundayeh kalau tak silap.




aloha..tak larat nak upload gambar banyak-banyak.Lama giler tunggu nak upload nokssss...takpe takpe hari lain ada, lain hari aku upload.so, just a few picture taken by me.some picture taken by my bro n sis.

aku rasa festival bagandang tahun ni tak berapa menyeronokkan.Hambar gitu.but, dua-dua hari aku pulun dengan berjalan-jalan.sampai naik lenguh dah kaki ni, nak turun tangga pun rasa macam nak cramp aje.oh ya, thanks to my brother coz bagi pinjam DSLR.so yeah, tak sabar nak ada DSLR sendiri tapi tapi tunggu kita dah kerja lah kot.Masa tu bolehlah melaram habis-habisab ngan kamera.Nak DSLR yang punya banyak lens.(adoyai, mengarut je)
sudah, jangan peduli hal di atas..



nota kaki : esok masih exam sebenarnya tapi tapi tau lah mood exam dah pun hilang tiba-tiba.semangat nak baca buku tu dah hilangdekditelanbumi.erkk, ada ke ayat macam tu.hiperbola sungguh.takpe takpe esok kerja kita lukis lukis je.buruk ke bida ke antam sajalah, cikgu tak kisah punya la.

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..