Sunday, November 20, 2011

deactive fb

Assalamualaikum wbt

aku rasa macam nak deactive fb la pula.Macam dah bosan.No life at all.opss, aku bukan jenis orang yang suka  post status macam-macam kat fb.

'wah, rindunya kat dier'

'OMG!boringnya!apa nak buat ni?'

'gud nite.nak tido dah.'

fb aku boring sangat.aku tak suka sosial2 kat fb.hahahaha(apakah ayat?)Buka fb, godek-godek post orang then log out.5 minutes later, sign in balik fb.Watdahel?seriously, rasa macam fb takde kepentingan je dalam hidup aku.Sebab FB dah dijadikan diari kehidupan masing-masing membuatkan aku semakin muak.

Gosh!entri aku memang jarang ada yang berilmiah.hope you don't mind.this is my life and i am me!!!no others.

*sedang kerah idea nak taip apa..

oh ya...i've found some interesting blog.Gila sempoi ayat dia.gelak sorang-sorang aku kat dalam bilik baca entri.seriously, aku dah habis baca semua entri dia.NISA GAY.I'm GAY.gay disini tiak bermaksud homo tapi lebih kepada kegembiraan.jangan salah anggap ye.
berak!euwww.but itulah yang selalu jadi trademark dia.


p/s:gud night all.have a nice day.its 20.11.2011 today.


lets be happy you alls.


2 comments:

  1. haha..betol tu cik melo..post mcm2..mcm ad paparazi ske stalk fb dy..ko hengat ko retis..haha
    saje jer mengomen kat cni..boring bersosial di fb..btw, kite geng!

    ReplyDelete
  2. yes we are,selipar jepun!hehe.thanks coz drop some comment.n_n

    ReplyDelete

yes

one click for a moment..