Saturday, December 31, 2011

goodbye 2011


Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again...


yea, 2011 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi.Dalam hanya masa beberapa jam kita akan menyambut tahun 2012.Lagu kat atas tu petikan dari lagu "3 Idiots" yang aku rasa sangat cool.Lagu tu ngam untuk bagi semangat kat korang sempena tahun baru ni.

Sesungguhnya, tahun 2011 ni banyak memberi kenangan.Antaranya, sudah tentulah ketika mengambil keputusan SPM.hahaha, no idea!


Tahun 2012 ni, aku masih sama kot.Masih di tempat yang sama.cuma mungkin umur sahaja yang meningkat.Dan sudah tentu cabaran juga semakin mencabar which is this year, we have to face with STPM.Struggle.Subjek yang paling aku risau setakat ini ialah Chemistry.Chemistry STPM tak macam SPM punya, ini lebih detail.Organic, Inorganic dan Physical.Apapun, aku berharap sangat yang kawan-kawan lain akan membantu terutamanya Chan.and i'm sure that she will help me.no.no.not just for me but for us.

Apa yang bakal kita lalui pada hari-hari mendatang, tempuhi sahaja dengan penuh semangat.Jangan jadikan kelemahan satu alasan yang sama sekali tidak munasabah.

p/s : Selamat Pengantin Baru buat sesiapa je yang kahwin hari ni.Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.Selamat Hari Jadi buat sesiapa je yang lahir pada tarikh hari ini dan buat Darnah, "Selamat Hari Jadi yang ke-18"wish u all the best.





2 comments:

yes

one click for a moment..