Sunday, June 24, 2012

Binsuluk


Jyeah,last week aku join camping kat Binsuluk.Bermula pada hari jumaat iaitu 15 Jun hinggalah 17 Jun.It quiet fun but also bored.Tahun ni merupakan tahun terakhir aku sebagai student sekolah, sebab itu aku memaksa diri aku mengikuti perkhemahan ini.Walaupun banyak dah campur baur fikiran nak ikut atau tak disebabkan terpengaruh dengan kawan.But well, i've managed it to stick with the decision.

Maka, tekadlah hati nak ikut juga camping.Yeah, tahun ini juga merupakan tahun tertubuhnya unit beruniform baru iaitu JABATAN PERTAHANAN AWAM yang mana kitorang Pra-u mendominasi unit ini.

cerita-cerita tentang camping ni, aku rasa JPAM patut menang johan keseluruhan.Sebab apa?Sebab kitorang satu unit memang berdisiplin habis kira macam skema lah juga.Yelah, nak jaga nama baik kitoranglah sebagai seniorkan.Tapi, ada sesuatu situasi yang membuatkan kitorang bengang sikit sehingga membuatkan JPAM hanya tempat kedua.Dahlah tahun ni last chance kitorang, sepatutnya kitorang boleh lebih menyerlah dari mana-mana unit sebab kitorang dah lakukan terbaik.but well,hati manusia ada saja yang busuk hati kan.kitorang terima je lah.

Kawad.aku memang pantang dengan perkataan kawad ni sebenarnya.sebab aku memang tak pandai berkawad dan tak berminat pun.Tapi kata orang 'tak kenal maka tak cinta' kan.Walaupun tempoh masa kitorang berkawad hanyalah seminggu tapi memang salute habislah.better than never.okaylah juga kot..

okay, no more words, just enjoy the pictures....






will miss JPAM shoes....




more upcoming pictures later...line internet tidak mengizinkan buat masa sekarang....

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..