Monday, August 10, 2009

aku r!ndu s3muAnya!!!

Ya, itulah yang aku rasa sekarang...Aku rindu semuanya.Rindu dengan apa???Semua kenangan yang pernah tercipta dari kecik hingga besar nie.Memori time sekolah menengah lagi best jika dibandingkan dengan memori sekolah rendah,entah kenapa tapi itulah yang aku rasa...Kalau aku aku tulis kat blog ni biasanya aku tak boleh 'straight to the point' jak.Mesti ada cerita lain yang bersangkut-paut lagi yang akan aku akan tulis.Tapi InsyaAllah aku akan cuba ubah.Okeylah, berbalik kepada cerita yang sebenar,kenapa aku rindu dengan semuanya?Aku rindu time form 1, 2, and 3.Termasuklah juga time form 4 nie.Kehilangan bestfriend!korang pernah tak merasainya?Tak tau lah sama ada bagi aku ia boleh dianggap kehilangan bestfriend walaupun hakikatnya tak.sorilah aku tak pandai nak berkata-kata sebab tu ayat kadang kala putar belit.Tapi aku biarkan aje perkara tu, walau apa pun 'life must go on!'.Itulah yang aku pegang time tu, tak kira apa pun yang berlaku.Aku anggap perkara tersebut hanyalah satu perkara yang biasa.Itu cerita dulu, sekarang aku dikejutkan lagi dengan kejadian yang aku tak pernah fikir dek akal.Macam mana seseorang yang aku anggap kawan, sanggup buat perkara sedemikian.Dalam hati Allah je tau apa aku rasa time dengar berita tersebut.Tak disangka-sangka begitu teruk.Itulah kata orang.."Don't judge a book by its cover".ayat ni takde salahnya,memang kita tak boleh menilai seseorang dari luarannya.Sebolehnya aku tak nak terlibat dalam hal ini(memang x terlibat pun), tapi aku sebagai seorang kawan..Apa tindakan aku???Ahh, aku malas nak fikirkan lagi.Nasi dah jadi bubur, yang lepas tu lepaslah.

Teringat pula memori time kat Mimpian Jadi Resort..Aha, kenangan tu tak akan pernah aku lupa buat selamanya sebab tak akan pernah ada lagi.Jadi aku akan simpan memori tu kat kepala otak aku ni.Bestnya tak terkata time mengikuti camping tu...Ditambah lagi dengan kehadiran kakak2 dan abang2 fesi(fisilatator).Hari pertama iaitu hari jumaat kami berangkat menuju ke destinasi.Dahlah baru balik dari sekolah, tukar baju lagi.Punyalah kelam-kabut time tu.Tapi semuanya berjalan dengan lancar.
Sampai jak kat tempat yang dituju, semua orang punya men gembira.Ye lah dapat keluar dari asrama.Kami dibahagi mengikut kumpulan masing-masing

Abg Wan(Fesi)-ahli kumpulan-Sin chan
-Syed
-Awang
-Saiful
-Yute
-Dinar
-Ayus
-aku....


Lagu yang menjadi kenangan buat kita orang lagu Senandung al-Fatihah,Gemuruh Jiwa,Chicken Dance, Poco-poco,Sahabat sejati dan banyak lagi......

-Semoga apa yang kita impikan akan menjadi kenyataan.....
Ingatan yang tak pernah lupus dari kotak memori kita buat selamanya....

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..