Tuesday, August 4, 2009

cerita tentang aku, kawan n family..........

Diary?Ahakz saje je tu.Hey dunia,dunia!Ape dah nak jadi nie?Sana sini nampak orang pakai mask.Teruk sangat ke selesama b*** ni kat Sabah.Daripada aku sebut H1N1,lebih baik aku sebut selesama b*** coz memang kenyataan pun nama tu.Dunia sengaja memutar belit fakta.Ai na!aku nampak budak-budak SMKB kat hospital tadi,apa dorang bwat tu?Medical check-up ke?Sekali tengok time balik, dorang berkelah plak.hahahahahah,xdelah maksud aku dorang sempat makan2 lg kat pondok cendawan yang cantik tu...(erk,cantik kew?).

Aku???Wei, aku kat hospital juz temankan mamaku pergi ambik ubat jer.Ya Allah, ini barulah.Lepas satu aku nampak orang pakai mask, ada lagi yang lain pakai.Hey, ditambah2 lagi dengan keadaan Beaufort yang berjerebu ni.Time berjerebu ni, cikgu kata kelmarin petang,semalam n tadi pagi Matahari berwarna merah.Erk, betulke?Erm, betullah tu sebab dari sudut sains ada sebab nape Sun tu warna merah.tp malas eh nk terangkan,biarlah korang cari jawapan sendiri......
Oh ya, sambil2 aku menaip blog nie, aku dengar2 lah lagu.Tajuknya ialah "Give thanks to Allah" oleh Michael Jackson tp tak tau lah betulke MJ yang nyanyi lagu nie.Aku dengar n tengok lagu ni dari youtube.Tak tau lah sama ada MJ atau Zain Bhikha yang nyanyi coz ada bahasa arab sket2.takkanlah bahasa arab MJ begitu okey,,,huhuhhu x logik dek akal.erk,ye kew.Lagu best yang aku suka dengar lagi ialah The Show by Lenka.Lagu dia memang cool gile la.kata orang memang best ler.erk jangan ja dorang kat sekolah tu sedar lagu Lenka.Etss, janganlah.!!!

Hari jumaat petang nie, rancang nak keluar pekan.Saje je nak keluar ambil pengalaman.hahahahaha,pengalaman mengambil gambar.Ade bakat ke nak jadi photographer ni, keja ni memang best.Boleh ambik seberapa banyak gambar.hari tu pun ada kluar ngan kakak ambik picture of b'fort.memang best siot tp tak tau lah apa pandangan orang2 b'fort time kami ambik pic tu.Mungkin pelancong kot...hahahahahahah xlah!!!Masakan sbb dorang dah knl....

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..