Sunday, March 13, 2011

Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing

Assalamualaikum semua!!!
Hari ni, oppss sorry!malam ni, aku nak join
Elia punya plan.
klu korang nak join,klik header kat bawah tu.
tapi
segmen ni hanya satu jam je diberi.
so apa lagi, cepatlah!!!
Mula jam 9.00 p.m.




1.Okay!kenapa aku suka baca blog Elia ni?sebabnya, penggunaan kata-kata kat dalam
blog tak terlalu berat.senang nak baca dan tak memeningkan kepala nak tafsir ayat.
Simple and easy.

2.Dari mana aku tahu tentang blog ni?
sejujurnya la kan, aku dapat tahu blog ni dari Berita Harian.
jujur lagi, aku manalah kenal dengan Khairul Fahmi sebelum ni.Lepas baca blog Elia
barulah aku tahu siapa KFCM ni.
sejujur-jujurnya, aku tak ambil tahu tentang bola sepak...honest!!

3.takde cadangan kot!!!kejar masa....

4.takde soalan kot.....!!


THE END...


nota kaki:sorry sangat2..takde idea nak taip apa kat no.3 dan 4 tu...
Chongmal bianae....




No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..