Wednesday, March 2, 2011

Pelatih PLKN meninggal ketika solat.

Assalamualaikum semua...
Walaupun cite ni dah lama berlalu namun aku masih nak buat pasal entri ni.
Aku?erk, nape tiba-tiba sebut 'aku' ni?so whatever, tak kisahlah.
aku bagi masa kat korang baca sampai 2 minit je tau.hehehe, gurau je!


Baca dlu tang kat bawah ni ye!klik untuk tumbesaran.

okey, dah habis baca!dah tau pasal apa?tapi kenapa?kenapa baru sekarang?
ishhh2, banyak soklan tu..
aku baru tergerak nak buat entri ni pasal aku dah free sekarang ni.Wedding kakak aku dah selesai dan berjalan ngan lancar je ari tu walaupun sibuk sangat...teee.
lagi satu, entri ni pasal sahabat yang pernah satu sekolah ngan aku.Well, aku sangat-sangat terkejut dengan berita ni.Tergamam seketika.betul ke ni?rasa macam tak percaya je.rasa macam baru jumpa dia kemarin.

oh, okay!dah ajal dia.tapi masih rasa macam tak percaya je.lagi-lagi allahyarham Syed pernah sekumpulan ngan aku masa kat Mimpian Jadi tu.

Pemergiannya juga dalam keadaan yang Husnul Khatimah.sangat-sangat dirasai pemergiannya oleh sang sahabat.Hadiahkanlah Allahyarham 'Al-Fatihah',moga-moga Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..