Friday, April 1, 2011

misi menawan puncak KINABALU.





puncak gunung Kinabalu...(ehsan en.Google)




ASSALAMUALAIKUM...

wah, capslock!!besarnya..yaw.
ok2, straight to the point!aku nak SANGAT SANGAT SANGAT join misi menawan puncak KINABALU.obviously, aku sangat tertarik ngan statement ni, aku nampak pasal MISI ni masa aku aku nak ambil result SPM.wey,terpaku depan board.!

tapi, aku tak tahu nak ikut atau tak?

seriously, peluang datang hanya sekali.Yuran pun RM250, apa nak buat ni?dateline hanya sampai 5 april ni.kalau tak grab peluang ni, sampai bila-bila pun aku tak dapat.Mungkin dapatlah kot nanti, tapi bila?huarghh, nak ikot!!!


p/s:SAYA ADA IMPIAN!!!YEAY..

2 comments:

  1. 250? murah sangat tu dik.. g lerr tp pastikan training yerrr

    ReplyDelete
  2. tak dapek den nak pergi..takpelah len kali je.

    ReplyDelete

yes

one click for a moment..