Monday, April 18, 2011

saya cinta fotografi....

Tak lengkap hari tanpa dimulai pembuka bicara yang paling mulia, seperti biasa..

ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

hari ni aku nak share korang gambar-gambar.Like what i've told, i'm fall in love with photoghrapy, betulke aku eja ni?kerjaya photographer aku bermula sejak aku mula terpegang kamera masa kecil....(ok, aku tipu)....takdelah, sebenarnya aku suka tangkap gambar yang cantik-cantik!!aku serius.....one click for one moment.betullah tu.setiap gambar yang kita ambil merupakan saat yang paling berharga.macam gambar-gambar lama yang dah berkurun tahunnya, mana kita nak cari.itulah satu-satunya kenangan.thats what we call A MEMORY.kita tak dapat nak ulang balik peristiwa yang berlaku.

semua gambar ni diambil masa banjir lebih kurang 2 bulan yang lalu..Selepas habis tahun baru cina..







saya suka batu-batu ni




OMG!!!tengok monyet kat sana......






try nak buat peace!!!






show me the way.......



paling suka yang ini...













setiap gambar ni menerangkan sesuatu.sesuatu yang mungkin kita tak tau ataupun tau...



dan yang paling penting......

aku beremosi ketika upload gambar ni...
The most precious one.
Senyuman di wajahnya ketika itu..

No comments:

Post a Comment

yes

one click for a moment..